۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۶

الگری سرمربی تیم فوتبال میلان:

چند سانتیمتر با صعود فاصله داشتیم/ میلان تیم جوانی است و باید پخته شود

چند سانتیمتر با صعود فاصله داشتیم/ میلان تیم جوانی است و باید پخته شود

سرمربی تیم فوتبال میلان بعد از شکست سنگین مقابل بارسا در نیوکمپ از عملکرد شاگردانش تمجید و اعلام کرد میلان تنها چند سانتیمتر با صعود به مرحله بعد فاصله داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم فوتبال میلان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر بارسلونا ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نیم ساعت اول، بارسا بازی حیرت انگیزی به نمایش گذاشت. آنها خیلی خوب بودند مخصوصا در پرس کردن، حتی نگذاشتند ما از نیمه زمین خود جلوتر بیاییم. آنها 3 گل از 4 گل خود را وقتی به ثمر رساندند که ما روی اشتباهات فردی مالکیت توپ را از دست دادیم.

وی افزود: تنها چند سانتیمتر با صعود به دور بعد فاصله داشتیم. هیجان فوتبال به همین سانتیمترهاست. وقتی آنها یک بر صفر پیش بودند، ما به فکر تساوی بودیم که آنها گل دوم را زدند. متاسفم مخصوصا برای بازیکنانی که برای کسب پیروزی مقابل بارسا تلاش زیادی کردند. ما در اواخر بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و تا آخرین نفس هم جنگیدیم.

سرمربی تیم فوتبال میلان با بیان اینکه ناراحت هستیم زیرا بعد از پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت انتظارمان برای صعود بالا رفته بود، اضافه کرد: میلان تیم جوانی است و باید پخته‌ شود. تجربه هم در چنین بازی‌های در لیگ قهرمانان اروپا به دست می‌آید.

سرمربی میلان در پایان گفت: در دیدار رفت خوش شانس بودیم اما امشب بدشانس بودیم و در مقطعی حساس از بازی توپ‌مان به تیر دروازه برخورد کرد. بارسلونا بازیکنان بزرگی مثل مسی و اینیستا دارد که می‌توانند هر مدافعی را دریبل بزنند حتی بعد از 90 دقیقه حضور در زمین. اما بازیکنان من هرگز ناامید نشدند، حتی بعد از گل سوم آنها.

دیدار دو تیم بارسلونا و میلان در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در حضور بیش از 96 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با پیروزی 4 بر صفر بارسا به پایان رسید تا این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند.

 

کد خبر 2017748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha